Problema. Kokia jūsų kliento situacija? Kokio sprendimo jis ieško? Kokią įtaką ši problema daro klientui? Kaip negatyviai jį tai veikia?
Rezultatas. Kokį konkretų rezultatą jūs padedate klientui pasiekti?
Poveikio trukmė. Kaip ilgai jis tuo rezultatu džiaugsis? Ar tai ilgalaikis poveikis?
Nematerialūs rezultatai. Kas dar jo gyvenime dėl to gauto rezultato pagerės?
Emocijos. Kaip klientas jausis, ką jis patirs?
Asmeninis gyvenimas. Kaip pagerės jo gyvenimo kokybė?
Šalutinis poveikis. Ką dar jis gaus, ko nesitikėjo, kas dar iš to „išloš“?
Praradimas. Ką praras klientas, jei nepirks jūsų paslaugos, produkto?
Vertė, nauda. Kokia iš tikrųjų jūsų darbo vertė?
Sėkmingas startas savoje veikloje prasideda nuo tikslaus ir teisingo savęs pozicionavimo. Savęs pozicionavimas esminis aspektas asmeninio prekės ženklo kūrime. Žmonės perka iš žmonių, jie ieško visų pirma žmogaus, kuris atitiktų jų požiūrį, vertybes. Geras produktas dar ne viskas. Klientams reikia aiškiai parodyti savo kaip profesionalo kontekstą, atskleisti kuriamą vertę, duodamus rezultatus. Pozicionavimo suformulavimas padeda aiškiai suprasti kam skirtas jūsų produktas, ką jis sprendžia, kaip jūs tai darote, kodėl būtent jūs.
1-3 sesijos, priklausomai nuo individualaus atvejo
Tai labai svarbus žingsnis, nes išsigryninti tikslinę auditoriją ir jos poreikius – vienas esminių verslo žingsnių. Negalima būti visiems apie viską. Tikslinė auditorija neapibrėžiama vien tik demografiniais rodikliais. Reikia suprasti ir jos gyvenimo būdą, vertybes, požiūrį, poreikius, o svarbiausia – su kokiomis problemos jie susiduria, kokias užduotis sprendžia. Nuo to priklauso jūsų produktų ar paslaugų pardavimai ir komunikacijos žinutės.
Kaip žinoti, ar tavo paslaugos ar produktai bus paklausūs? Klausimą reikia performuluoti ir savęs paklausti, kaip rasti išskirtinumą. Kai teisingai save pozicionuojate, suprantate, kaip klientų poreikius sprendžiate būtent jūs, aiški tampa ir niša.
1-2 sesijos, priklausomai nuo individualaus atvejo
Pagrindinė problema, kodėl vieniems sekasi ir jie turi klientų, o kiti ne – geras ir vertingas, kliento poreikius patenkinantis produktas. Kursus, mokymus ar kt. online produktus sukurti galima nesunkiai, bet ar juos pirks? Tam reikia aiškios metodologijos, klientų poreikio supratimo, jūsų ne tik žinių, bet ir veiksmingų būdų, metodų, kaip galite geriausiai padėti klientui. Produktai nekuriami iš pozicijos “turiu žinių ir jas perduosiu”. Kita klaida – pardavinėti sesijas, konsultacijas, koučingą. Tai tik formos ir instrumentai. Produkte turi būti klientą į rezultatus ir tikslus vedantis turinys ir praktika.
4-6 sesijos, priklausomai nuo individualaus atvejo
Kaip vyksta produktų pardavimai, ką būtina žinoti apie skaitmeninį marketingą, kas yra kliento kelionė, kokie jos etapai ir kokius veiksmus reikia daryti kiekviename iš jų – tai pagrindiniai klausimai, kurie padeda kartu sukurti pardavimų loginę seką. Komunikacija, tekstų rašymas irgi turi aiškią loginę grandinėlę ir čia svarbu ne parašyti gražų parduodantį tekstą, o suprasti, kokias prasmes ir formuluotes naudoti, kad skaitytojas pereitų į kitą etapą ir pirktų jūsų produktą ar paslaugą. Šiuo tikslu dirbsime sukurdami komunikacijos ir pardavimų strategiją, raktinių ir pasiruošiamųjų veiksmų planą. Mokysimės įdarbinti socialinius tinklus ir pasirinkti teisingus komunikacijos kanalus.
3-5 sesijos, priklausomai nuo individualaus atvejo
Eidami į solo verslo mentorystę, papildomai dirbame ne tik su jūsų verslo fundamento kūrimu, bet taip pat tyrinėjame ir reflektuojame vidinius barjerus, kalbame apie jūsų stipriąsias puses ir ieškome vidinių resursų. Neretai susiduriu su tuo, kad dirbti sau pradedama su “samdomo darbuotojo” mąstymu ir įsitikinimais. Jie palaipsniui keičiasi supratus, kaip dirbti ne tik su galva, bet ir su savo vidinėmis būsenomis, formuojant naujus mąstymo įpročius, kuriuos turi išsiugdę verslininkai. Tai, visų pirma, savęs auginimas. Augi tu – auga ir tavo veikla ar verslas.u
To mokau ir savo klientus padėdama jiems susikurti savo veiklos ar verslo modelį, kuris atitiktų pačio eksperto, profesionalo ar specialisto esmę.